PORTALE PARTNERÓW

Negatywne opinie w Google – jak przestać się nimi martwić?

Niewielka, średnia lub duża firma, nie ma to znaczenia. Każda firma, która ma swoją wizytówkę w Google z pewnością prędzej, czy później, będzie miała negatywne opinie w Google. Warto wiedzieć, że dla wielu z nas negatywna opinia oznacza zupełnie coś innego i ma różny charakter. Dla Ciebie może to być ocena na trzy gwiazdki, dla innych dopiero ocena na jedną gwiazdkę będzie niepochlebnym komentarzem. Co więc należy zrobić, by negatywnie opinie w Google nie robiły na Tobie wrażenia? Przekonaj się, jak przestać się martwić niepochlebnymi opiniami i komentarzami na temat Twojej firmy.

Kiedy negatywne opinie w Google są największym problemem?

Obecnie wielu właścicieli zapomina o tym, jak wygląda reputacja online, a jak wygląda ona w prawdziwym świecie. Pojawiają się więc nierealne oczekiwani, jak owa reputacja powinna wyglądać. W skrócie, każdy chce być postrzegany, jako firma doskonała i mieć same najlepsze opinie na pięć gwiazdek. Jednak niestety nie da się utrzymać tak doskonałej reputacji przez cały czas. W pewnym momencie w każdej firmie pojawią się negatywne opinie w Google. Jednak to wcale nie oznacza, że masz zacząć już pakować swoje rzeczy i rezygnować ze swojej firmy – swojego planu na życie. Przecież Twoi klienci to także ludzie, mają oni gorszy i lepszy dzień. To właśnie może mieć wpływ na to, że opinia w Google jest negatywna lub nawet przesadnie pozytywna. Jeżeli będziesz o tym pamiętać, to znacznie łatwiej będzie Ci zaakceptować negatywnie opinie w Google. Jeżeli masz dystans do siebie, to doskonałym sposobem na poradzenie sobie z tym problemem, jest odpowiedzenie na negatywny komentarz. Dzięki temu zrobisz pozytywne wrażenia na innych klientach, a negatywna opinia nie będzie się tak rzucała w oczy.